Türk Prysmian Kablo’nun Müşteri Memnuniyeti Sertifikalandı

Türk Prysmian Kablo’nun Müşteri Memnuniyeti Sertifikalandı 1

 

 

 

 

Türk Prysmian Kablo ISO 10002:2014 Sertifikasını Aldı

Türk Prysmian Kablo’nun Müşteri Memnuniyeti Sertifikalandı

 

Türk kablo sektörünün öncü firması Türk Prysmian Kablo, sürdürülebilirlik çalışmaları kapsamında aldığı yönetim sistemi sertifikalarına bir yenisini daha ekledi. Firma, denetimlerini başarıyla tamamlayarak ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası’nı almaya hak kazandı.

Enerji ve telekomünikasyon kabloları sektörünün dünya çapında lideri Prysmian Group’un Türkiye operasyonu Türk Prysmian Kablo, SGS Turkey firması tarafından gerçekleştirilen denetimleri başarıyla tamamlayarak, ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Sertifikası’nı almaya hak kazandı. Türk Prysmian Kablo 2019 yılı başında da ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı sertifikasını alarak hem Türk kablo sektöründe hem de Prysmian Group içerisinde bu sertifikayı alan ilk şirket olmuştu.

 

“Müşteri memnuniyeti en hassas noktamız”

Günümüz iş dünyasında şirketlerin devamlılıklarını sağlayarak, rekabette öne geçebilmelerinin ve hedeflerine ulaşmalarının ancak müşterileriyle mümkün olduğunu söyleyen Türk Prysmian CEO’su Cinzia Farisè, “Türk kablo sektörünün öncü şirketi olmamız sektörümüze ve müşterilerimize karşı sorumluluklarımızı artırıyor. Hem bu sorumluluk bilinciyle hem de sürdürülebilirlik vizyonumuz çerçevesinde gerçekleştirdiğimiz çalışmalarla, Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi sertifikasını almaya hak kazandık. Müşteri memnuniyeti bizim en hassas noktamız. ‘Türkiye’yi yarınlara bağlıyoruz’ misyonumuzla değişen ve gelişen ihtiyaçlara, zorlu koşullara ve müşterilerimizi memnun etme amacıyla, taleplerine uygun ürün ve çözümler geliştiriyoruz. Bu yönetim sistemi sertifikaları ile birlikte, üzerimize düşen tüm görevleri yerine getirerek çalışmalarımızı sürdüreceğiz.” diye konuştu.

 

“Beklentilerin ötesinde hizmet önceliğimiz”

 

Türk Prysmian Kablo, sektöründe, yer aldığı prestijli projelerin yanı sıra aldığı sertifikalar ile de öne çıkıyor. Bu yıl aldığı ISO 45001:2018 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı sertifikasının ardından, ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Sertifikasını da alan Şirketin bu sertifikayı alım sürecini yöneten Türk Prysmian Kablo İş Güvenliği, Sağlık, Çevre ve Kalite Güvence Müdürü Senem Tanju “Türk Prysmian Kablo olarak, sürdürülebilirlik çalışmalarımızın temelinde yer alıyor. Müşterilerimizi ve iş ortaklarımızı memnun etmek, şikayet ya da önerilerini iyi dinlemek ve doğru analiz etmek ve onlara her zaman beklentilerinin ötesinde hizmet vermek işimizin her aşamasında önceliğimiz. Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi’nde de tüm denetimleri başarıyla geçtiğimiz için çok mutluyuz. Bu sürece gerçekleştirdikleri çalışmalarla katkıda bulunan tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” dedi.

Benzer İçerikler

Size daha iyi hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. İnternet sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz. Çerezler hakkında daha ayrıntılı bilgiye Gizlilik Politikası ve Çerez Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.